Markkinointi olympialaisten aikaan – mikä on sallittua? Webinaari 14.10.2021 klo 9–10

Pekingin talviolympialaiset lähestyvät. Laaja tunnettuus ja maailmanlaajuisen yleisön huomio tekevät tapahtumasta yrityksille erityisen houkuttelevan markkinointiympäristön ja muutkin kuin tapahtuman viralliset sponsorit ovat kiinnostuneita hyödyntämään tapahtuman mainetta markkinoinnissaan.

Virallisten sponsoreiden yksinoikeuksien turvaaminen on välttämätöntä olympialiikkeen jatkumisen kannalta. Koska olympialaisten viralliset sponsorit maksavat huomattavia summia tukeakseen olympialaisia, Kansainvälinen Olympiakomitea (KOK) on suojannut tavaramerkkinsä ja laatinut tiukat markkinointisäännöt kisojen ajaksi.

Mitä yritysten on hyvä tietää KOK:n markkinointisäännöistä ja millainen toiminta voi johtaa seuraamuksiin?

Yhteisessä webinaarissamme Suomen Olympiakomitean kanssa seurassasi ovat IP-asiantuntijamme Hilma-Karoliina Markkanen ja Suomen Olympiakomitean vt. myyntijohtaja Ville Köngäs. Voit lähettää heille kysymyksiä etukäteen ilmoittautumislomakkeella.

Voit välittää kutsun kaikille aiheesta kiinnostuneille kollegoillesi.

LÄMPIMÄSTI TERVETULOA!

Castrén & Snellman ja Suomen Olympiakomitea

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 10.10.2021tästä
Lisätietoja antaa Niina Koivisto (020 7765 229 / niina.koivisto@castren.fi).